14.6.2014

BLOGISYNTTÄRIT

Nyt on kulunut tasan vuosi siitä, kun tein blogiini ensimmäisen postauksen. Vuoden aikana on paljon tapahtunut, ja innostus bloggaamiseen on vain vuoden mittaan kasvanut. Tuntuu oikeastaan ihan hassulta, että siitä on vain vuosi, kun tein blogiini ensimmäisen postauksen, kun niin paljon olen kehittynyt siitä ajasta.
Muistan, kun kirjoitin blogiini ensimmäistä postausta, ja menin kirjoittamisen kanssa aivan lukkoon, kun mietin kokoajan, että kirjoittamani jutut menevät nettiin... Pikkuhiljaa blogiin kirjoittaminen alkoi kuitenkin olla jo luontevampaa, ja tajusin, että kyllä minä voin melko avoimesti joistakin asioista kirjoittaa.
Katselin tässä vähän aikaa sitten blogini ensimmäisiä postauksia, ja olin melkein hämmästynyt, miten olen joskus sellaisia postauksia tehnyt. Huomasin siis, että kehitystä viimekesästä on tullut, niin tekstin kirjoittamisessa, kuvien laadussa kuin ylipäätänsäkin blogin sisällössä.



Vuoden aikana olen myös löytänyt oman tyylini pitää blogia. Aluksi kokeilin lähes kaikkea, mitä mieleeni tuli, mutta nykyään pidän tarkan linjan, mistä aihealueista teen blogiini postauksia, millaisella tyylillä kirjoitan, ja millaisia kuvia otan blogiini. Tuntuu, että blogini on sisällöltään hieman selkiytynyt, kun olen löytänyt oman tapani blogata.
Onhan se myös selkiyttänyt postausideoiden keksimistä, kun tiedän heti uuden postausidean keksiessäni, että sopiiko se blogini tyyliin. Ja paljon olenkin postausideoita keksinyt, kuten myös postauksia tehnytkin, sillä tämä on nyt blogini 100. postaus. Myös uusia postausideoita on jo varastossa odottamassa.



Innoissani jo odotan, mitä seuraava vuosi tuo tullessaan tähän blogiin, ja paljon minulla onkin jo uusia ideoita. Tämä ensimmäinen vuosi tässä blogissa on tainnut olla pääasiassa oman tyylin etsintää, joten seuraavana vuonna keskityn  sitten varmaankin uusien, inspiroivien ideoiden jakamiseen. Itselleni minä tätä blogia kirjoitan pääasiassa, mutta aina on mukava kuulla kommenteissa, että joku on saanut blogistani uusia ideoita, tai muuten vain inspiraatiota.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti