24.1.2015

ELÄMÄNI AAKKOSET

Tajusin vähän aikaa sitten, etten ole vielä koskaan tehnyt blogiini elämäni aakkoset-haastetta, ja totesin, että nyt voisikin olla sille oikea aika. Haasteen ideanahan siis on, että keksin jokaisella kirjaimella sanan, joka kertoo jotenkin minusta. Muutaman kirjaimen tosin jouduin hyppäämään yli, kun sopivaa sanaa en millään keksinyt.


Aamut. Olen aina ollut aamuihminen, ja nauttinut aikaisin aamulla heräämisestä. Viikonloppuisin ja lomalla herään myös usein jo ennen aamuseitsemää.

Blogi. Blogin aloittamisesta minulla on kulunut jo puolitoista vuotta, ja siinä ajassa blogin pitäminen on vain kokoajan muuttunut tärkeämmäksi harrastukseksi.

C-merkki. Tarkoitan siis ratsastuksessa suoritettavaa merkkiä, josta minulla on jo kouluratsastusosuus suoritettu, mutta esteratsastusosuus vielä suorittamatta. Jos vaikka ensikesänä saisin suoritettua...

Diary. Päiväkirjan kirjoittaminen on ollut minulle tärkeä juttu jo useamman vuoden. Se vain on niin hyvä paikka kirjoittaa päivän tapahtumista, suunnitella tulevia juttuja, listata kivoja asioita...

Ensikesä. Vaikka on vasta tammikuu, odotan jo tulevaa kesää aivan innoissani, ja suunnittelen kesää varten paljon kivoja juttuja.

Farkut. En oikeastaan osaa käyttää pukeutumisessa mitään muita housuja kuin farkkuja. Ne vain tuntuvat sopivan yhteen kaiken kanssa.

Google. Olen melko tiedonjanoinen ihminen, joten lähes joka päivä tulee googlailtua vähän milloin mitäkin koulujutuista hyviin muotiblogeihin.

Hevoset. Olen ollut hevostyttö koko ikäni, joten hevoset ovat aina jollakin tavalla kuuluneet elämääni.

Inspiraatio. Saatan viettää tuntikausia tutkien nettiä tai selaillen muotilehtiä hakeakseni inspiraatiota eri asioihin. Uusiin vaateyhdistelmiin, erilaisiin kampauksiin, valokuvaukseen ja vakka mihin muuhun.

Jogurtti-suklaa. Suosikkisuklaamakuni on ehdottomasti Fazerin vadelmajogurtti. Maistoin sitä ensimmäisen kerran pari vuotta sitten, ja sen jälkeen se onkin pysynyt yhtenä suosikkiherkuistani.

Kirjat. Luen myös todella paljon, ja aina pitää olla jokin kirja kesken. Niinpä blogissani on aika paljon kirjavinkkauksia.

Latinan kieli. Olen opiskellut latinaa kotona jo useamman vuoden, ja vähintäänkin hämmentänyt ihmisiä, kun olen kertonut harrastavani latinan opiskelua...

Mekot. Löysin itsestäni vasta pari vuotta sitten mekkotytön, mutta sen jälkeen mekkoja onkin sitten tullut käytettyä erityisesti kesäisin todella paljon. Mekkojen käyttäminen taitaakin olla yksi syy, miksi odotan kesää jo niin innolla.

Neulominen. Opettelin neulomaan neljä vuotta sitten, ja innostuin silloin toden teolla. Into neulomiseen ei ole yhtään laskenut, vaan päinvastoin minulla on pakko olla kokoajan vähintään yksi neeuletyö kesken.

Oma huone. Minulle oma huone on aina ollut todella tärkeä juttu, ja samalla oman huoneen mieleinen sisustus on ollut todella tärkeä.

Pastellivärit. Vaatteissa minulla ei juurikaan ole pastillivärejä, mutta muuten käytän niitä todella paljon, mm. kuvakollaaseissa ja huoneen sisustuksessa.

Quotet. Latinaa opiskellessa tulee paljon opiskeltua erillaisia sanontoja, mutta sen lisäksi tykkään etsiä inspiroivia sanontoja mm. WeHeartIt:stä.

Raitapaidat. Huomasin vähän aikaa sitten, että lähes jokaisessa asukuvassa minulla on ollut päälläni raitapaita tai jokin muu raitavaate... Mutta mitä siitä voi muuta päätellä kuin, että tykkään raitapaidoista todella paljon.

Syksy. Suosikkivuodenaikani on aina ollut syksy, kun silloin puissa on ihanan värikkäät lehdet, ja muutenkin on niin kaunista.

Tuunaus. Innoistuin vaatteiden tuunauksesta reilu vuosi sitten, ja loppua ei tunnu näkyvän. Erityisesti tykkään siitä, että tuunausprojektia suunnitellessa voi käyttää niin paljon luovuutta.

Unelmointi. Mietiskelen nykyään vaikka kuinka paljon omia unelmiani, ja miten voisin ne saavuttaa. Mikä voisi olla parempaa tekemistä kylminä talvi-iltoina?

Valokuvaus. Blogin pitämisen kautta valokuvauksesta on tullut minulle tärkeä harrastus, ja nykyään kameraan tulle tartuttua lähes joka päivä.

Walnut ice cream. Vuosi sitten helmikuussa kävin matkalla Roomassa, ja löysin sieltä suosikkijäätelömakuni: hasselpähkinäjäätelö.

Ystävät. Ystävät ovat minulle yksi tärkeimmistä asioista, jotka tiedän, ja ystäviini pyrinkin pitämään mahdollisimman tiiviisti yhteyttä.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti