29.3.2015

NEW FAVORITE JEANS

IMG_8965 Olen tainnut useammankin kerran kertoa Mangon Piti-farkkulegginssien olevan suosikkifarkkuni, joita käytän lähes joka päivä. Vähän aikaa sitten löysin kuitenkin näille Mangon farkuille niin hyvän kilpailijan, että taisin löytää uudet suosikkifarkut.
Minulla oli nimittäin jo jonkin aikaa ollut etsinnässä hyvin istuvat mustat farkut, joiden kanssa voisi käyttää mm. lenkkareita. Kriteereinä olivat siis hyvin istuvat, mutta kuitenkin mahdollisimmat joustavat farkut pitkillä lahkeilla (kun meinaa liian monissa farkkumalleissa tuntuu olevan liian lyhyet lahkeet...). No, lähdin sitten tähän farkkujen etsintäurakkaan vähän sillä asenteella, että katsotaan nyt, että löytyykö mitään, ja kyllä muuten kannatti! 

IMG_8963 Lähes ensimmäisenä päädyin sitten kurkkaamaan Vero Modalta farkkuvalikoiman, ja siellä ne sitten odottivat. Aivan täydelliset farkut siis. Kyseessä ovat Noisy May Eve-farkkulegginssit, jotka vastasivat juuri sitä mitä olin etsinytkin. Kun sain kokeiltua näitä farkkuja, olin sitten aivan innoissani (ja taidan olla vieläkin, heh). Siinä sitten julistin, että tässä ovat uudet suosikkifarkkuni, ja vähän jopa harmitti, kun en ollut niitä aikaisemmin löytänyt.
Voi varmaan arvatakin, että siitä lähtien olen käyttänyt niitä farkkuja lähes joka päivä, niin ihanat ne ovat. Olin kuullut Noisy Mayn farkuista paljon hyvää, mutta en olisi kyllä arvannut, että ne olisivat niin ihanat. No, nyt minustakin tuli Noisy Mayn farkkujen käyttäjä, ja ehdottomasti voin kyllä niitä suositella! 
 
IMG_8972 IMG_8978

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti